Imaxe: Ricardo Liniers Siri

luns, 21 de xaneiro de 2019

AS PREGUNTAS DO SABIO

O sabio vai axudar a Draco a reflexionar e coñecerse a si mesmo facéndolle preguntas. Nós tamén nos puxemos a pensar...Ás veces confundimos emocións ou non sabemos recoñecelas. Verbalizar o que sentimos axúdanos a poñerlle nome ás nosas emocións e buscar maneiras de expresalas para sentirnos mellor e ao mesmo tempo non facer mal aos que nos rodean.


O QUE ME FAI RIR É... 
- Os pallasos
- Xogar no patio coa moto, dous subidos e un empuxa. Que risa!

ALGO QUE ME DÁ NOXO É...
- O slime
- As algas na praia cando se me enredan no pé
- As leitugas
- A caca de can

ALGO QUE ME DÁ MEDO É...
- Un vampiro
- Quedar só na casa
- Un fantasma
- Un monstruo
- Una bruja en el bosque

ENFÁDOME CANDO...
- Cando non me deixan ir ao parque de bólas
- Cando me riñe mami
- Cando me chinchan ( o meu primo)
- Cando quero ir ao parque de bólas e teño que quedar na casa. Iso si que enfada moito!

SÍNTOME TRISTE CANDO...
- O meu can me rabuña
- Perder un dente se se che cae
- Cando a miña irmá me mordeu nunha perna
- Cando miña nai non me deixa ir ao parque de bólas porque sempre me porto mal.

SINTO VERGOÑA CANDO...
- Teño que saudar a xente que vive nun país estranxeiro (Villalonga)
- Falar con descoñecidos e agáchaste detrás dos teus pais.
- Dicirlle a mamá como estou
- Falar con quen non vou a ver moitas veces

SÍNTOME FELIZ CANDO...
- Coido a miña irmá pequena
- Xogo cos meus xoguetes
- Me regalan unha moto de cross con mando


Ningún comentario:

Publicar un comentario