Imaxe: Ricardo Liniers Siri

mércores, 15 de xaneiro de 2014

CAFÉS DE GATOS

Non podiamos entender como era posible que en Xapón non deixasen ter mascotas nas casas: "pois eu teño un gato", "pois a miña avoa ten dous", "pois eu si que teño cans"... Como hai moita xente á que lle gustan os gatos (neko en xaponés), inventaron os Cafés de gatos. Nestes cafés, nos que tes que pagar por entrar, podes tomar un café, ler, pasar o rato...en compañía de gatos. Hai toda una serie de normas que debes respectar: acariñar os gatos pero non collelos no colo, non molestalos se están a durmir, facerlles fotos sempre sen flash... Tamén teñen un caderno con todas as fichas dos gatos onde podes atopar as súas fotos e datos como a idade, a raza, os seus gustos... A xente xoga cos gatos, acaríñaos, dálles de comer... Logo de ver o vídeo quedamos con ganas de facerlle unha visita ao café dos gatos...

 
 

Ningún comentario:

Publicar un comentario