Sabedes o que aconteceu un día da semana pasada?
Juanita aparece
por sorpresa na nosa clase. Vén coa súa bolsa, onde sempre trae algo para xogar
a pensar con nós. Saudámola, dámoslle unha aperta, dicímoslle os nosos nomes e
comezamos. O primeiro, lembrar as normas para xogar a pensar: escoitar cando
alguén fala, erguer a man se queremos falar e agardar que nos toque, falar,
respectar os demais, pensar coa cabeciña e pasalo ben.
Na bolsa hai un
libro: ¿Qué ocurre en la oscuridad?. Tras a lectura, comezamos a falar:
Pr: Juanita quere
saber se nós tamén temos medo á escuridade.
S: Cuando se
fueron todas las luces, si. Porque no veo nada y le tengo miedo a los monstruos.
M: Porque profe,
yo tengo un palo muy grande y le puedo dar a los monstruos mucho y tirarlos.
Pr: M, ti tes
medo á escuridade?
M: Nooooo porque
le pego a los monstruos.
Pr: Pero ti
viches algún monstro algunha vez?
M: Noooo. Les
pego y ya se van.
Pr: Ad, ti teslle
medo aos monstros?
Ad: Siii. Y mami
viene aquí.
Pr: E ti, Pa,
teslle medo á escuridade?
Pa: Siii
Pr: E a que lle
tes medo?
Pa: Aos monstros.
Pr: E ti viches
monstros algunha vez?
Pa: Si. Alá.
Pr: E como eran?
Pa: Así (fai o
xesto de algo grande)
Pr: E que tiñan?
Pa: A lúa
Pr: Teslle medo á
lúa?
Pa: Si
Pr: Ti teslle
medo á lúa?
M: Nooooooo
Pa: porque está
moi alta.
Pr: Dáche medo a
lúa?
Pa:Siiii
Pr: Por que?
Pa: Fai pupa
Pr: E que che
fai?
Pa: Brilla
Pr: Brilla. Pero
fai pupa a lúa?
Pa: Non
Pr: Ti teslle medo
á escuridade, V?
V: No
Pr: Tes medo
cando está escuro?
V: No
Pr: E á lúa?
V: No
Pr: E ti, N,
teslle medo á escuridade?
N: Si
Pr: Por que?
N: Porque cuando
me duermo me salen pesadillas
Pr: Cóntasnos un
pesadelo que che dera moito medo?
M: Una pesadilla
muy fea? Eso lo hacen los chicos malos
N: De un hospital
abandonado. Yo estaba solo.
Pr: e que facías
ti no soño?
N: Lloraba. Y
había un monstruo. Y yo escapaba.
Pr: E ti, R. Tes medo
á escuridade?
R: Non
Pr: Juanita no
conto tiña medo pero despois veu a súa amiga Luci.
Pr: M, que che dá
medo a ti?
M: Un monstruo grande
que hay en mi casa. Lo tengo afuera comiendo a Mica y a Chuli porque tengo un
palo muy así, muy alto. Un palo grande, grande, grande.
Pr: E como é ese
monstro?
M: Muy grande y
muy fuerte. De color amarillo. Yo no le tengo miedo porque papi es muy grande.
Papi coge un palo en el portal y tira el monstruo. Y se marcha el monstruo.
Pr: A que lle tes
ti medo, S?
S: Cuando se apaga
la luz, me siento en la cama o en sillón a esperar a mami o a papi que traigan
luces. Cuando se va toda la luz tengo miedo. Si me voy a cama y me tumbo y
cierro los ojos y después los abro y ya están ahí papá o mamá. Si tengo miedo
llamo a mamá y viene y me dice no tengas miedo.
Pr: Como te quita
mamá el miedo?
S: Con luz. Con
una vela o con el móvil con luz.
Pr: N, ademais de
aos pesadelos, a que lle tes medo?
N: A los
monstruos.
Pr: E ti viches
un monstro algunha vez?
N: Si. En mi
casa.
Pr: Onde hai
monstros na túa casa?
N: En la cocina
Pr: e que facía
alí?
N: Comernos la
comida.
Pr: E que comía?
N: Plátano
Pr: Era un
monstro Comefroitas?
Varios rin
Pr: E despois de
comer o plátano que fixo?
N: Quedó conmigo
a merendar.
Pr: Entón non lle
tes moito medo. Se eu lle teño medo a un monstro non quedo con el a merendar.
Fixéstesvos amigos?
N: Sii
Pr: Quedou a
vivir na túa casa?
N: Si
Pr: E onde durme?
N: Abajo, en el
piso
Pr: E cando ti
vas ao cole, que fai o monstro?
N: Ve la tele,
come...
Pr: E que di a
túa familia do monstro?
N: Nada. Vamos
todos al parque.
Pr: Cantos sodes
na familia?
N: Mamá, el
monstruo, papi, N y más yo.
M: Mi papá va a
encender todas las luces y va a encontrar a ese monstruo feo y malvado
Pr: M di que o
monstro é feo e malvado. É así o teu monstro, N?
N: No. Es bueno,
bonito y sonríe.
Pr: Alguén quere ter
un monstro coma o de N na súa casa?
Varios: Yooooo
M: No, yo no.
Porque papi tiene un palo muy grande y puede darle muchos golpes
Pr: Pero o
monstro do que falamos é bo, bonito e sorrí. A un monstro así pégaslle paus?
M: Siii. Porque
en mi casa come manzanas y no quiero.
Pr: R, ti tes
medo a algo?
R: Non. Porque papi
e mami non se marchan. De día marchan e quedo coa abuela e o abuelo e non teño
medo. Non teño medo aos bichos nin aos debuxos. Mami e papi ven o programa de
comida. Eu vexo trens e a Patrulla Canina. E Mickey Mouse.
Pr: Pa, a que lle
tes medo ti?
Pa: Ao lobo
Pr: Por que?
Pa: Porque come
nenos
Pr: Quen cho
dixo?
Pa: Ten un pau
grande P
M: Yo también le
tengo mucho miedo al lobo
Pr: Quen axudou a
Juanita a non ter medo?
S: Luci
Pr: Quen era
Luci?
S: a súa amiga.
Pr: Quen che
quita o medo a ti, S?
S: Mamá
Pr: E a ti, V?
V: Mamá
Pr: E a ti, M?
M: Papi
Pr: E a ti quen
che quita o medo, N?
N: Abuela. Está
enferma.
Pr: E a ti, R?
R: Eu non teño
medo.
Pr: E a ti, P?
P: Mami e papi
Despedímonos de
Juanita, dándolle as grazas pola visita, polo conto e por todo o que nos trae
para xogar a pensar con nós. Rematamos a sesión facendo unha avaliación. Moitas
grazas, Juanita!
Ningún comentario:
Publicar un comentario