Queridas familias,
debido á situación de emerxencia sanitaria na que nos atopamos, vémonos na obriga de tomar unha serie de medidas preventivas en materia de saúde pública de acordo coa Resolución do 22-05-2020, da Consellería de Educación, para a recollida e devolución do material. Esta realizarase o mércores día 10 de xuño e serán obrigatorias as seguintes normas:
- A entrada ao recinto farase pola porta da rampla (Aula Ribadumia B)
- A entrega/devolución do material farase pola ventá da aula que dá á fachada principal da escola (Aula Ribadumia B)
- Deberase manter a distancia de seguridade en todo momento e empregar máscara.
- A hixiene das mans será obrigatoria antes e despois da recollida do material. A estes efectos, haberá na ventá un dispensador de solución hidroalcólica.
- Soamente unha persoa da familia será a encargada de devolver o libro da biblioteca na súa bolsa e tamén, no caso de que os teñades na casa, a mochila viaxeira da biblioteca, os cadernos viaxeiros e os contos da biblioteca de aula.
- A titora faravos entrega do material que hai que devolver (carpeta, traballos, libros, cadernos, pandeireta...) nunha bolsa.
- A persoa encargada de facer a devolución/recollida do material asinará un xustificante e traerá, na medida do posible, o seu propio bolígrafo para minimizar o emprego de elementos de contacto. No caso de non poder vir ningún familiar ese día, podedes autorizar a outra persoa.
- Non estárá permitido:
- O acceso ao interior da escola
- O uso do patio
- As reunións de varias persoas no recinto escolar
- A asistencia dos nenos e nenas.
Contactade coa titora no correo electrónico auladeribadumiab@gmail.com se tedes calquera dúbida.
No caso de que haxa algún cambio antes da data de recollida e devolución do material, comunicarémolo no blog.
Moitas grazas pola vosa colaboración.
No caso de que haxa algún cambio antes da data de recollida e devolución do material, comunicarémolo no blog.
Moitas grazas pola vosa colaboración.
Ningún comentario:
Publicar un comentario